שליטה מרחוק:

תיקון בעיות מקלדת בסדרת ZenBook

יוסי, בעל משרד עורכי דין בגבעתיים, פנה אלינו כאשר המקלדת בלפטופ שלו מסדרת Asus ZenBook התחילה לקלוט לחיצות שגויות וסירבה להגיב במקומות מסוימים. כל מכתב משפטי הפך לסיוט – תווים כפולים, מקשים קופצניים, ובעיקר חוסר יכולת לעבוד בצורה שוטפת. כחלק מהליך העבודה, יוסי זקוק ללפטופ אמין ונייד, וכעת הוא מצא עצמו אובד עצות. הוא שמע עלינו דרך המלצה של לקוח נוסף, ולאחר שיחה קצרה הגיע אל מני כגן, שמנהל את Total Assist עם ניסיון של מעל 27 שנים בתיקון מחשבים, בעיקר תיקון לפטופ אסוס. מני מיד ביצע אבחון מדויק, איתר שחדר נוזל אל מתחת למקשים מבלי שהדבר נראה לעין, ונקט בפעולה מהירה שכללה פירוק מקצועי, ניקוי עמוק והחלפת מודול המקלדת. כבר באותו ערב יוסי קיבל את הלפטופ חזרה – מתפקד כשורה. אם גם לכם יש תקלה דומה – חייגו עכשיו לטיפול מקצועי ומדויק.

תקלות נפוצות במקלדות של סדרת Asus ZenBook

למרות שמדובר באחת מסדרות הלפטופים הנחשבות בשוק, בעלי ZenBook של Asus עלולים להיתקל בבעיות טכניות, במיוחד במקלדת. בין התקלות הנפוצות: קליטה לא עקבית של לחיצות, ניתוקים פתאומיים, וכפתורים ש"נדבקים" או לא מגיבים. בחלק מהמקרים מדובר בכשל חומרתי – למשל חיבור פנימי רופף או בלאי טבעי – ובחלקם בעיית תוכנה, כמו דרייבר פגום.

איך מאבחנים מקור התקלה?

השלב הראשון הוא להבחין האם התקלה קבועה או משתנה. מני כגן בודק האם מדובר בכשל פיזי של המקשים או בעיה לוגית – לעיתים עדכון מערכת הפעלה גרם לקונפליקט מול הדרייברים של המקלדת. אם הבעיה ממשיכה בשימוש עם מקלדת חיצונית, לרוב מדובר בדרייבר או בהגדרות מערכת.

תקלות כתוצאה מנוזלים או אבק

משתמשים שמביאים את הלפטופ למשרד או לבית קפה נחשפים לסביבות בהן נשפך נוזל – קפה, מים או יין – אשר חודרים מתחת למקשים ומביאים לקצרים. בנוסף, אבק שהצטבר לאורך זמן עלול לגרום להפסקת תגובה של מקשים. מני משתמש בטכניקות מקצועיות לניקוי זהיר ועדין של הרכיבים הפנימיים, כולל שימוש בחומרי ניקוי ייעודיים וטכניקות שאינן פוגעות בלוח האם.

פתרונות יעילים לבעיות מקלדת

אם אתם מתמודדים עם תקלה במקלדת של ZenBook, יש מספר פתרונות אפשריים:

  • ניקוי פיזי והחזרת המקשים למקום
  • התקנת דרייברים מחדש
  • עדכון/שחזור מערכת הפעלה
  • החלפת מודול מקלדת חלקית או מלאה
  • במקרים קיצוניים – שדרוג למקלדת חיצונית

חשוב להדגיש שכל מקרה נבחן לגופו. תיקון לפטופ אסוס מחייב הבנה עמוקה של מבנה הלפטופ, ובעיקר ידע מעשי. מני כגן מביא איתו ניסיון של שנים בפרויקטים מורכבים בחו"ל ובחברות כמו פליינג קארגו ותעשייה אווירית – שם בעיות חומרה ותיקונים ברמת דרישות גבוהה הם עניין שבשגרה.

תיקונים בבית הלקוח או במשרד

לקוחות רבים שואלים: האם אפשר לבצע את תיקון המקלדת במקום? התשובה – בהחלט, כאשר התנאים מאפשרים. במקרים בהם הבעיה פשוטה (מתג שנפל, תקלת תוכנה ברורה), מני מגיע עד בית הלקוח או למשרד עם הציוד הדרוש. מקרים מסובכים יותר – כמו צורך בהלחמה או החלפת מקלדת פנימית – מועברים למעבדה, אך תמיד בתיאום שקוף ומהיר.

שירות מקצועי שמתוכנן מראש

ב-Total Assist השירות משפחתי, אך הביצוע תעשייתי. במילים אחרות – תקבלו יחס אישי ואכפתי, אך פתרון כמו בחברות הגדולות. מני מקפיד על תקשורת שוטפת עם הלקוחות, מסביר כל שלב בתהליך ונותן מענה עד פתירת התקלה. לא לחינם לקוחות כותבים על זמינות מהירה, אדיבות, ומקצועיות.

שאלות ותשובות נפוצות על תיקון לפטופ אסוס

אילו שירותי תיקון לפטופ אסוס אתם מציעים?

החל מניקוי פיזי, דרך טיפול בתקלות חומרה ותוכנה, ועד שדרוגים – אנו מציעים תיקונים לכל דגם של ASUS לרבות ZenBook. השירות כולל תיקון מקלדות, מסכים, סוללות, דיסקים, דרייברים ועוד. מעבר לכך – ניתן להרחיב עם חוזי שירות תקופתיים למשרדים ועסקים.

באילו אזורים אתם פועלים?

אנו מעניקים שירות באזורים הבאים: תל אביב, רמת גן, גבעתיים, גבעת שמואל, קרית אונו, הרצליה, פתח תקווה ורעננה. במידה ואתם גרים סמוך – דברו איתנו ונבדוק זמינות. השירות ניתן הן לבית והן למשרד – לפי צורכי הלקוח.

מהו זמן התגובה הממוצע לקריאת שירות?

במרבית המקרים נוכל להגיע כבר באותו יום. אנו מודעים לחשיבות של מחשבים בתפקוד היום-יומי, ולכן זמינים לשירות מהיר. אפשרות לשירות אקספרס זמינה אף היא – בתיאום מראש.

האם קיימת אפשרות לחוזה שירות קבוע?

כמובן. עסקים, משרדים ולקוחות פרטיים הזקוקים לטיפול קבוע – יכולים להצטרף להסכם תחזוקה חודשי/שנתי המותאם אישית. בין היתר, החוזה כולל בדיקות שוטפות, גיבוי, אבטחת מידע, עדכוני מערכת ותחזוקה מונעת של רכיבי חומרה ותוכנה.

האם יש אפשרות לתיקון מרחוק?

כן. תקלות רבות ניתן לפתור בשליטה מרחוק – למשל בעיות תוכנה, עידכוני דרייברים, הסרת וירוסים או הגדרות מערכת שגויות. השירות מתבצע באמצעות חיבור מאובטח לתוכנה ייעודית ומשאיר אתכם בשליטה תמידית. כמובן – תיקונים חומרתיים מתבצעים פיזית בבית הלקוח או במעבדה.

מה מייחד את השירות של מני כגן?

השירות שלנו מקפיד על מקצועיות, זמינות ומחויבות ללקוח. אנחנו מתייחסים לכל תקלה כאילו זו המערכת האישית שלנו – עם התאמות אישיות לצורכי הלקוח. הידע המעמיק, הרקע כהנדסאי מכונות וטכנאי מחשבים, והניסיון עם ארגונים גדולים – כל אלו מבטיחים תוצאה מדויקת וברמה גבוהה.

סיכום – למה לבחור ב-Total Assist לטיפול בלפטופ Asus שלכם?

כאשר אתם מתמודדים עם תקלה כלשהי, ובמיוחד תיקון לפטופ אסוס עם בעיות מקלדת, אין תחליף לניסיון ואמינות. מני כגן מביא עמו מעל 27 שנות שירות, הבנה טכנית ומעשית, ומעל הכל – יחס אישי. התקלות נבדקות לעומק, והטיפול מקיף – כולל תיעוד, שקיפות ושיחה עם הלקוח. השירות ניתן בכל האזורים: תל אביב, רמת גן, גבעתיים, ועוד. רוצים איכות אמיתית מהבית? חייגו עכשיו ותאמו תיקון מקצועי שיחזיר את הלפטופ לתפקוד מלא. אנו כאן בשבילכם – באחריות אישית ובשירות שאפשר לסמוך עליו.

המידע במאמר זה נועד לצורכי ידע כללי ואין בו תחליף לייעוץ מקצועי פרטני. בכל תקלה מומלץ לפנות לטכנאי מוסמך.

מאמרים נוספים >>>

טכנאי מתקין מקלדת בלפטופ Asus ZenBook בבית לקוח באזור המרכז

קלרה הרכבי – הדרכת הורים

מני תיקן את המחשב הנייד, הוסיף דיסק לשיפור המהירות, החליף בטרייה ועכשיו הוא עובד מצויין וכולם מרוצים. שירות טוב, מחיר טוב, החזיר את המחשב עד

ד"ר עו"ד נעה קרם הגיל השלישי

לבן זוגי היה וירוס במחשב שלא אפשר לו לעבוד ובימים אלה זה ממש קשה:) הפניתי אותו למני שפתר מייד את הבעיה והתקין לו ולי אנטיוירוס

זיו רונן ייעוץ כלכלי ליווי עסקי

בשבועיים האחרונים, חלו המחשבים של שניים מחבריי והמחשב שלי. הפנתי את החברים למני והמחשב שלי גם הוא נכנס לטיפול. אין מילים כדי לתאר את התודות