שליטה מרחוק:

מחיר חוזה שירות לעסקים

כשמערכת המחשוב קרסה – והעסק עמד מלכת

ביום שני בבוקר, משרד רואי חשבון בגבעתיים קם לבוקר בעייתי במיוחד – אף מחשב במשרד לא עלה, מערכת הנהלת החשבונות לא עבדה, וקשר האינטרנט למשרד נותק ללא כל התרעה מוקדמת. לא מדובר בעסק קטן – שמונה תחנות עבודה, שרת קבצים מרכזי, ומערכת גיבויים יומיומית. אחד העובדים ניסה "לחפש פתרון" בגוגל ונתקל בשם מוכר: מני כגן, מומחה ל-שירותי מחשוב אזור המרכז עם למעלה מ-27 שנות ניסיון. תוך פחות משעתיים מני הגיע למקום, ביצע ניתוח מעמיק לגורם התקלה (נפילה של תיקיית סינכרון שגרמה לעומס על הרשת כולה), וחידש את פעילות המשרד – כולל מערכת הגיבויים שהוחזרה למצב תקין. בעקבות אותו מקרה, המשרד הצטרף מיד לחוזה שירות חודשי. חייגו עכשיו למענה אנושי מהיר ולשירות אישי באמת.

מהו חוזה שירות למחשוב לעסקים – ולמי הוא מתאים?

שקט תפעולי קבוע

לעסקים, במיוחד אלו המשתמשים באינטרנט, תוכנות יעודיות, והתקני מחשב רגישים – שיבוש קל עלול להביא לנזק תפעולי ותדמיתי. חוזה שירות מציע פתרון יציב ומתוכנן: תמיכה שוטפת, עדכוני מערכות, מעקב אחר ביצועים, וגם הופעות יזומות בשטח, לפי הצורך. החוזים שמני כגן מציע גמישים ומותאמים אישית, בהתאם לגודל העסק, רמת הסיבוכיות, ואופי הפעילות השוטפת.

מה כוללים שירותי מחשוב אזור המרכז?

תשתיות, רשתות, תיקונים – והכול תחת קורת גג אחת

במסגרת מטריית השירות של Total Assist ניתן מענה כולל לעסק: פתרון תקלות מחשב וניידים, תחזוקת שרתים, סידור והקמה של רשתות תקשורת, חיבור בין סניפים, והגדרת תוכנות צד שלישי. מני, בעל רקע כהנדסאי מכונות וטכנאי מחשבים, עבר במהלך הקריירה שלו בענקיות כמו תים מחשבים והתעשייה האווירית – בין היתר היה אחראי בפרויקט מחשוב מלא בארה"ב עבור מרכז לוגיסטי של פליינג קארגו. ניסיון זה בא לידי ביטוי בכל לקוח – מעסק זעיר ועד ארגון בינוני.

עלויות חוזה שירות לעסק קטן ובינוני

מה באמת משפיע על המחיר?

מחיר חוזה שירות משתנה לפי מספר פרמטרים: כמות תחנות העבודה, נוכחות שרתים, תדירות התחזוקה הדרושה, מורכבות טופולוגיית הרשת, ועוד. חברת Total Assist מציעה ללקוחותיה שקיפות מלאה – כולל ביקור ראשוני למיפוי תשתיות ללא התחייבות. המחירים נעים בדרך כלל בין 400 ש"ח לחודש לעסק קטן, ועד 2500 ש"ח למשרד עם שרתים ונקודות מרוחקות. התשלום מכסה תמיכה מרחוק, ביקורים פיזיים, התראות וניטור אוטומטי. ברוב המקרים התיקונים נעשים ללא תוספת תשלום במסגרת החוזה.

איך שירות תומך מונע תקלות מראש?

המודל של "רפואה מונעת" במחשוב

למניעת תקלות טכניות, מני כגן דוגל בגישה של תחזוקה פרו-אקטיבית: ניטור תמידי של עומסי מערכת, עדכוני אנטי וירוס ושירותי Firewall מתקדמים, בדיקות שבועיות לרשת ושרתים, והנחיות ברורות לעובדים לצורך שמירת הסביבה הדיגיטלית תקינה. דוגמה נראתה בחברה ברמת גן שפעלה עם שרת משותף מיושן – תוך מעבר לשרת קבצים בענן עם גיבוי יומי, נחסכה בעיית עומס וקריסה פוטנציאלית. הפתרון ניתן כחלק מחבילת התמיכה.

פתרונות מותאמים לכל מגזר

מהקליניקה הקטנה ועד משרד עורכי דין

שירותי מחשוב עם Total Assist ניתנים לכל סוג עסק באזור המרכז – קליניקות, משרדים, יועצים, חברות קמעונאיות ועוד. השירות כולל בין היתר חיבור מרחוק בצורה מאובטחת, התקנת תוכנות הנה"ח, תחזוקת מדפסות, ושילוב מערכות מייל לעסקים. מני מקפיד להתאים את הפתרון הטכנולוגי לאופי המקום – בין אם מדובר בעסק שדורש גישה למידע 24/7, או במשרד שפעילותו מתבצעת רק בשעות יום.

5 שאלות שכל בעל עסק שואל – והתשובות שלנו

אילו סוגי שירותים כוללים במסגרת חוזה?

החוזה כולל תחזוקת מחשבים, רשתות, גיבויים, תוכנות בסיסיות, תמיכה מרחוק והגעה לשטח במקרה הצורך. לעסקים עם צורך מיוחד ניתן לשלב פתרונות צד שלישי, מערכות ענן, ועוד פתרונות מתקדמים בהתאמה אישית.

באילו אזורים ניתנים שירותי Total Assist?

השירות ניתן בערים פתח תקווה, תל אביב, רמת גן, גבעתיים, הרצליה, רעננה, גבעת שמואל, וקרית אונו. לחצו כאן לקבלת מידע מלא על שירותי מחשוב אזור המרכז.

מה זמני התגובה במקרה של תקלה?

זמן תגובה ממוצע עומד על 1–3 שעות, בהתאם לסוג התקלה. מקרים קריטיים מטופלים מיידית, כולל פתרון תוך התחברות מרחוק. במידת הצורך – מני מגיע באופן אישי תוך זמן קצר.

האם השירות כולל גם עבודה מרחוק?

כן, במרבית המקרים ניתן לספק פתרון מלא דרך התחברות מרחוק (באמצעות תוכנת TeamViewer למשל). פתרון זה חוסך זמן ועלות, במיוחד לבעיות קלות ופשוטות. במקרה הצורך מתבצעת הגעה אישית לשטח.

איך נבנה חוזה שירות מתאים לעסק שלי?

החוזה נבנה לאחר מיפוי ראשוני של העסק, הכולל בדיקת תשתיות, בירור צרכים עתידיים והבנת סוג הפעילות העסקית. מני מתאים את החוזה למידות המדויקות של כל לקוח – בין אם משרד בודד, רשת סניפים או ארגון מבוזר.

למה לבחור ב-Total Assist?

ניסיון, אמינות וקשב אישי

מני כגן מביא עמו ניסיון מצטבר של 27 שנים, ומאות לקוחות מרוצים. מעבר לידע הטכני העצום שהוא מחזיק, הוא מביא גישה שירותית ודאגה אישית לכל עסק – מה שמבדיל אותו מחברות שירות גדולות שחסרות מגע אנושי. השילוב של רקע מקצועי (הנדסאי מכונות וטכנאי מחשבים), עם ניסיון עבודה בגופים ענקיים כמו התעשייה האווירית – מבטיח לכם ראש שקט אמיתי.

סיכום – שירותי מחשוב בגובה העיניים

שירותי מחשוב אזור המרכז הם בתחום שבו מקצוענות ומעורבות אישית עושים את ההבדל. עם Total Assist של מני כגן, אתם נהנים מתמיכה היקפית, זמינות גבוהה, והתאמה מדויקת לפי צרכי המשרד שלכם. אם אתם פועלים באחד מהאזורים תל אביב, פתח תקווה, רמת גן, הרצליה, רעננה ואחרים – זה הזמן לעבור לשירות נגיש, אמין ומתקדם. חייגו עכשיו וגלו מהי חוויית שירות אחרת באמת.

המאמר נכתב למטרות מידע בלבד ואינו מהווה תחליף לייעוץ טכנולוגי פרטני. כל האמור בכפוף לתנאי החברה ומדיניות עדכנית. לקבלת מידע מלא מומלץ ליצור קשר עם Total Assist ישירות.

מאמרים נוספים >>>

מני כגן מעניק שירות טכני לעסק קטן באזור המרכז

מיכל קוצ'ינסקי עו"ד-נזקי גוף

פניתי למני היקר בעקבות בעיה במחשב במשרדי. מני, באדיבות ובסבלנות השתלט מרחוק על הבעיה ומצא לה פתרון אפקטיבי, מהיר וכמובן מקצועי. אני ממליצה בחום על

סרג`יו אפשטיין

הזמנתי את מני לעשות קצת סדר וניקיון בנייד , בו אני מנהל את כל המשרד. כמה שעות ניקוי , התקנות תוכנות עזר ויצאתי לדרך אחרי

נירה ירושלמי

המחשב איטי, שולח אזהרות שאני מנסה להתעלם מהן, עד שנשברתי, הזמנתי את מני, והא בא עם חיוך ענק על הפנים הפעיל את קסמיו וראה זה

ד"ר עו"ד נעה קרם הגיל השלישי

לבן זוגי היה וירוס במחשב שלא אפשר לו לעבוד ובימים אלה זה ממש קשה:) הפניתי אותו למני שפתר מייד את הבעיה והתקין לו ולי אנטיוירוס