שליטה מרחוק:

טיפול בבעיות Wi-Fi במחשבי Pavilion

לפני מספר שבועות, לקוחה מרמת גן פנתה אלינו מיואשת. המחשב הנייד שלה מדגם HP Pavilion סירב להתחבר לרשת ה-Wi-Fi. היא ניסתה הכל: לכבות ולהדליק את המחשב, לאפס את הראוטר, ואפילו להזמין טכנאי אינטרנט – אך ללא הצלחה. כאשת עסקים עצמאית, כל דקה בלי אינטרנט גרמה לה הפסד בפגישות עם לקוחות. לאחר שיחה קצרה איתנו, מני כגן הגיע אליה באותו היום, אבחן את התקלה במהירות ומצא שמדובר בדרייבר רשת שקרס לאחר עדכון אוטומטי של מערכת ההפעלה. התקלה טופלה במקצועיות, כולל עדכון הדרייבר, סריקה לנוכחות תוכנות זדוניות והגדרות מחדש של מאפייני הרשת. המחשב חזר לעבוד כרגיל והלקוחה – לנשום. חייגו עכשיו ותיהנו גם אתם משירות אישי, מקצועי ומוביל בתיקון מחשב נייד HP.

הגורמים הנפוצים לתקלות Wi-Fi במחשבים ניידים מסוג Pavilion

מחשבי HP Pavilion נחשבים לפופולריים בקרב משתמשים פרטיים ועסקיים בזכות עיצובם הדקיק והביצועים הטכנולוגיים המרשימים. אך כמו כל מחשב נייד, גם הם חשופים לתקלות חיבור לרשת האלחוטית. פעמים רבות, מקור הבעיה נמצא בעדכונים אוטומטיים של Windows שגורמים לבעיות בתפקוד כרטיס הרשת. לעיתים מדובר בהגדרות חסרות או שגויות, וכמובן – בעיות פיזיות בכרטיס הרשת עצמו. כבר למעלה מ-27 שנים שמני כגן, הנדסאי מכונות וטכנאי מחשבים מוסמך, יודע לאבחן במדויק את שורש התקלה ולטפל בה בהתאמה אישית. זהו יתרון משמעותי לעומת שירות טלפוני גנרי של חברות גדולות.

תהליך האבחון המקצועי ב-Total Assist

מבדקי חומרה ותוכנה בשטח

האבחון מתחיל בבחינה פיזית של כרטיס הרשת האלחוטי: האם הוא פועל? האם זוהה נכון על ידי מערכת ההפעלה? לאחר מכן, מתבצעת בדיקה של הדרייברים הרלוונטיים, קונפיגורציית IP, מצב ה-DNS, וכל רכיב תוכנתי שיכול להשפיע על הגישה לרשת. במידת הצורך, מבוצעת גם סריקה לאיתור תוכנות מזיקות שעלולות ליצור קונפליקטים עם שירותי הרשת. מני מביא איתו לכל קריאה ערכת כלים מלאה, כולל רכיבים חלופיים, כך שניתן גם לבצע תיקונים ברמת החומרה במקום.

התאמת פתרון אישית למשתמש

מאפייני העבודה היומיומית ופרופיל המשתמש

לקוח שעובד מהבית זקוק לפתרונות שונים מזה שמנהל משרד עם מספר עמדות. לכן, בכל מקרה של תיקון מחשב נייד HP, מני מתאים את הפתרון לפי הצרכים האישיים של הלקוח. לדוגמה, לקוח מגבעת שמואל שמרבה לנדוד עם הלפטופ שלו בין לקוחות קיבל גם התקנה של כלי ניתוח רשת שיעזור לו לאתר בעיות Wi-Fi גם כשהוא בשטח. לקוחה מקריית אונו קיבלה המלצה לרכוש ראוטר מוגבר בבית עם קונפיגורציה שתואמת לדרישות ה-Pavilion שברשותה.

כיצד נספק ביטחון לטווח ארוך

שירות תחזוקה מונעת והדרכה

ב-Total Assist מאמינים בגישה של "רפואה מונעת" גם בתחום המחשוב. אנו מציעים חוזי שירות תחזוקה קבועים, בהם מני מבקר אחת לרבעון כדי לוודא שהמערכת מתעדכנת בצורה תקינה, שכל רכיב פועל כראוי ושאין תקלות חבויות. בנוסף, כל לקוח מקבל הדרכה קצרה ואפקטיבית כיצד לזהות בעיות בסיסיות, לגבות מידע ולוודא שהמערכת נשמרת מאובטחת. כך נחסכים תקלות עתידיות וימים של תסכול מול מחשב תקוע.

האם ניתן לפתור תקלות מרחוק?

התחברות מאובטחת מרחוק – כאשר ניתן

במקרים רבים, במיוחד כאשר מדובר בתקלות תוכנה או דרייבר, מני כגן מסוגל להתחבר למחשב הלקוח מרחוק ולבצע את התיקון תוך דקות – חיסכון בזמן ובעלויות. לקוחות בתל אביב והרצליה מרוצים במיוחד מכך – במקום לחכות להגעת טכנאי, הבעיה נפתרת כמעט מידית. כמובן שכל גישה מרחוק מאובטחת, בתקשורת מוצפנת ותוך קבלת אישור הלקוח בכל שלב.

פתרונות מותאמים לעסקים

עסקים קטנים או משרדים עם מספר עמדות זקוקים לשירות כולל – גם תמיכה מחשובית, גם רשתות תקשורת וגם אבטחת מידע. מני, עם ניסיון של שנים בחברות כמו תים, פליינג קארגו והתעשייה האווירית, מבין לעומק את צרכי עולם העסקי. לקוחות עסקיים בפתח תקווה וגבעתיים מקבלים מאיתנו בין היתר גם גיבויים בענן, ניטור רשת שוטף, והמלצות לעבודה יעילה יותר עם מערכות המידע הקיימות. והכל, תוך תמיכה אישית ישירה וללא תורי המתנה.

שאלות נפוצות על השירות שלנו

אילו סוגי שירות ניתנים?

אנו מספקים שירותי תיקון מחשב נייד HP, תיקון והקמת רשתות, טיפול בתקלות חומרה ותוכנה, שירותי גיבוי ואבטחת מידע, וכן תמיכה טכנית מרחוק או באתר הלקוח. אנו עובדים בשוק הפרטי והעסקי כאחד. לדוגמה, במשרד בתל אביב טיפלנו במקביל בשישה מחשבים שהחלו להיתקע כתוצאה מווירוס שהתפשט דרך מייל – כל זה ביום אחד בזכות ההתארגנות המהירה והניסיון המצטבר שלנו.

באילו אזורים אתם פועלים?

אזורי השירות שלנו כוללים את המרכז: פתח תקווה, רמת גן, גבעתיים, תל אביב, גבעת שמואל, קריית אונו, הרצליה ורעננה. בשנים האחרונות הרחבנו את הפעילות גם לבקשות מיוחדות למקומות נוספים לפי דרישה, בתיאום מראש. אנו שואפים להציע שירות מהיר וזמין בקרבת מקום.

מה זמני התגובה?

במקרים דחופים ניתן להגיע באותו יום – לרוב תוך מספר שעות. במקרים פחות דחופים, יתואם מועד נוח להגעה תוך 24-48 שעות. למשל, לקוח מראש העין פנה בשבת – ביום ראשון מני כבר היה אצלו בבוקר עם חלק חילוף לפתרון התקלה מידית.

האם יש מסלולים קבועים לעסקים?

בהחלט. אנו מציעים חוזי שירות שכוללים תחזוקה חודשית או רבעונית, בדיקות אבטחה שוטפות, גיבויים וניטור, וכן תמיכה 24/7 לפי דרישה. לקוח ברעננה שנמצא במסלול כזה קיבל טיפול מונע שהציל את מערכת ההנה"ח מפגיעה ויראלית קשה שיכלה להשבית את העסק ליממה לפחות.

האם אפשר לקבל עזרה מרחוק בכל סוג תקלה?

מרבית תקלות התוכנה ניתנות לטיפול מרחוק: בעיות חיבור לרשת, איטיות, תקיעות, וירוסים, תמיכה בהתקנות ועוד. עם זאת, תקלות חומרה דורשות הגעה פיזית. אנו מנתחים כל מקרה ומתאימים את דרך העבודה המומלצת – מרחוק או בבית הלקוח.

סיכום: למה לבחור במני כגן ו-Total Assist?

בין אם אתם נתקלים בבעיה פשוטה של Wi-Fi ובין אם מדובר בתקלה מורכבת במערכת ההפעלה, מני כגן מביא עימו ידע מקצועי עמוק, ניסיון של מעל 27 שנה, שירות אישי ומדויק, וזמינות גבוהה באזור המרכז. השירות כולל דגש על הקשבה לצרכי הלקוח, פתרונות ממוקדים והתאמה מיטבית של כל מערכת לצרכים האמיתיים שלה. חייגו עכשיו ותחוו שירות שמבין באמת במחשבים, גם בעסק וגם בבית. כי כשצריך לתקן מחשב נייד HP – בוחרים במקצוענים.

המאמר נכתב כמדריך כללי ואין בו הוראות פרטניות לביצוע עצמאי של תיקונים. מומלץ לפנות תמיד לטכנאי מוסמך לפני כל שינוי במערכת.

מאמרים נוספים >>>

טכנאי בודק בעיית Wi-Fi במחשב נייד HP Pavilion בבית לקוח

קלרה הרכבי – הדרכת הורים

מני תיקן את המחשב הנייד, הוסיף דיסק לשיפור המהירות, החליף בטרייה ועכשיו הוא עובד מצויין וכולם מרוצים. שירות טוב, מחיר טוב, החזיר את המחשב עד

אנני אדלר- סטודיו לעיצוב גרפי

רוצה להודות למני על השרות המסור ללקוחות שלי משרד עורכי דין ששלחתי לתיקון ואירגון המחשבים במשרד שלהם, השרות היה מצוין אמין ומקצועי, מני פתר להם

ליאור נחמה יועצת הנדל"ן בשבילך

ממליצה בחום על איש המחשבים מני כגן מקבוצת אנשים עושים עסקים. אמין, זמין, סובלני והעיקר תותח בתחומו. בימים אלה מגיע עד לבית הלקוח ומעניק שירות

כרמלה טל תיאום פגישות עיסקיות

חברתי פנתה אלי בבקשה להמלצה על טכנאי מחשבים לפתור כמה קושיות בהפעלת המחשב ובבחירת מדפסת. מני הגיע אליה בהתראה קצרה, נתן שירות יוצא מן הכלל

נירה ירושלמי

המחשב איטי, שולח אזהרות שאני מנסה להתעלם מהן, עד שנשברתי, הזמנתי את מני, והא בא עם חיוך ענק על הפנים הפעיל את קסמיו וראה זה